۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

امام جمعه لامرد:

مشارکت در انتخابات عامل تحول‌آفرینی و تشکیل مجلسی قوی در کشور است

مشارکت در انتخابات عامل تحول‌آفرینی و تشکیل مجلسی قوی در کشور است

لامرد - امام جمعه لامرد گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس قوی و تحول و پیشرفت در کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته شهر لامرد به پرداخت زکات توسط کشاورزان تاکید کرد و گفت: باید زکات را پرداخت کرد تا دینی به گردن ما نباشد و کشاورزان لامردی برای این مهم تقید دارند.

امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه آمار کشوری نشانگر حضور دو برابری ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری در انتخابات نسبت به دور قبل است به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری برای اولین بار قبل از انتخابات خیلی زود اشاره کردند و نسبت به حساسیت آن و اهمیت آن تاکید فراوان داشتند.

وی گفت: دشمن به دنبال خدشه دار کردن حضور مردم در انتخابات است و باید در راستای جهاد تبیین تلاش کرد و همه ما در این امر دست پر داریم و می‌توانیم ثمرات قبل و بعد از انقلاب در شهرستان و منطقه را به خوبی تشریح کنیم.

امام جمعه لامرد به روز لامرد اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات منطقه ما این است که جوانان ما در زمان جنگ تعداد زیادی در عملیات کربلای ۴ و ۵ حضوری فعال داشتند و روز ۱۹ دی ماه هر سال به عنوان روز لامرد مشخص شده است.

وی بیان کرد: در سطح استان، شهرستان لامرد تنها شهرستانی است که به عنوان مجری اردوهای راهیان پیشرفت انتخاب شده که مسؤولین امانت دار این مسؤولیت و این منطقه باشند.

خطیب جمعه لامرد در پایان خطبه‌های امروز به عملیات کور تروریستی مراسم چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت در کرمان اشاره کرد و اظهار کرد: دشمن زبون برای اینکه افکار جهانی را از شکست خود در عملیات فلسطین دور کند این عملیات را رقم می‌زند.

کد خبر 5986088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha